Малий бізнес визначається у різних країнах по-різному, але особливі податкові режими здебільшого поширюються тільки на підприємства, що мають не більше десяти найманих працівників – для цього є вагомі підстави, які описано у роботі. Українське законодавство кваліфікує їх як мікропідприємства. Також, до мікробізнесу, вочевидь, належать фізичні особи – індивідуальні підприємці (ФОП), якщо вони працюють самостійно (самозайняті), або мають не більше десяти працівників (включно з собою). Саме такий бізнес докорінно відрізняється від більш масштабного за своїми управлінськими моделями. Зокрема, це призводить до добре вивченої наукою про менеджмент «кризи зростання» при переході стартапу від стадії мікробізнесу до малого підприємства.
У цій аналітичній роботі проведено порівняння спрощених систем у країнах Європи та Азії, визначено загальні тренди оподаткування малого та мікробізнесу.
За посиланням: Аналітична робота щодо спрощених систем оподаткування ЄС та Азії
Дослідження
ДОСЛІДЖЕННЯ
![]() |
Пропонуємо ознайомитися з дослідженями, у яких брала участь Економічна Експертна Платформа. Нижче поданий список зробленої нашої робити: |
- Оцінка досвіду різних країн у питаннях оподаткування мікро та малого бізнесу
- Порівняльний аналіз оподаткування фондів заробітної плати та видатків бюджету в окремих країнах СНД, ЄС, Азії, Латинської Америки
- Порівняльний аналіз фіскального ефекту від застосування інструментів ухилення-уникнення оподаткування в Україні
- Аналітична робота щодо оцінки переваг і недоліків різних варіантів зменшення можливостей для ухилення від оподаткування при імпорті та продажі товарів
- Аналітична записка: Як зменшити можливості для ухилення від сплати податків при імпорті та продажі товарів, зокрема через зловживання спрощеною системою оподаткування?
- Аналітична записка: питання підпорядкування нової Фінансової поліції (Служби фінансових розслідувань)