HOME

Мета законопроекту

Законопроект розроблено з метою удосконалення існуючої системи державного регулювання трансфертного ціноутворення, усунення суперечностей та конкретизації норм, які негативно впливають на забезпечення реалізації податкової політики з урахуванням міжнародного досвіду та оптимального поєднання фіскальної та регулюючої функції оподаткування, зокрема:
– вдосконалення визначення «пов’язані особи», зокрема в частині порядку підрахунку суми часток корпоративних прав за рахунок збільшення частки володіння особи в наступній юридичній особі в ланцюгу до 50%, оскільки частка володіння корпоративними правами в розмірі 20% в кожній наступній юридичній особі не передбачає фактичної можливості платника податків впливати на рішення осіб у ланцюгу;
– збільшення порогових показників для визнання операції контрольованою та виключення доходів пов’язаних осіб при розрахунку загального обсягу доходу платника податків;
– зменшення штрафу за недекларування операцій та встановлення максимального рівня за відповідний звітний період.

Дата реєстрації
27.01.2015
Стан проходження 
Ухвалено

Мета законопроекту

Встановлення діалогу державою та платниками податків, звільнення платників податків від кримінальної та адміністративної відповідальності за умови сплати задекларованих та/або неузгоджених платежів з податку на додану вартість податку на прибуток підприємств, кількості адміністративних скарг контролюючих органів  та позовів до суду платників податків на рішення контролюючих органів, а також додаткових податкових надходжень до бюджету.

Дата реєстрації
22.12.2014
Стан проходження 
Ухвалено

Мета законопроекту

Встановлення чітких правових вимог та механізмів дистанційного укладення й виконання правочинів із застосуванням електронних інформаційно-комунікаційних засобів і технологій, що дасть можливість гарантувати законність, прозорість та достовірність таких операцій та, в свою чергу, прискорить інтеграційні процеси у світовий інформаційний простір.

Дата реєстрації
27.11.2014
Стан проходження 
Ухвалено

Мета законопроекту

Передбачається врегулювання наступних питань:
– врегулювати відносини між суб’єктами господарювання та сервісними центрами під час обслуговування або поточного ремонту РРО. Так, у разі не забезпечення сервісним центром ремонту реєстратора протягом 6 днів, пропонується зобов’язати його на 7-й день ввести в експлуатацію суб’єкта господарювання резервний реєстратор розрахункових операцій, а у разі псування реєстратора розрахункових операцій до закінчення його терміну експлуатації забезпечувати заміну, введення в експлуатацію та обслуговування нового реєстратора розрахункових операцій.
– вилучити з Закону обов’язковість наявності цінника на товар у грошовій формі, оскільки це не є питанням законодавства про застосування реєстраторів розрахункових операцій, а є предметом законодавства про захист прав споживачів;
– ввести статтю 171, для введення відповідальності виробників, постачальників та сервісних центрів за порушення вимог цього Закону;
– запровадити компенсатори суб’єктам господарювання шляхом зарахування витрачених коштів для придбання модемів або реєстраторів розрахункових операцій, що створюють контрольну стрічку в електронній формі, в рахунок податкових зобов’язань;
– заборонити вимагати посвідчення особи для купівлі-продажу іноземної валюти.

Дата реєстрації
28.11.2014
Стан проходження 
Ухвалено
Центр економічних досліджень та прогнозувань “ФІНАНСОВИЙ ПУЛЬС”
Designer

Центр економічних досліджень та прогнозувань “Фінансовий Пульс”

Громадська організація «Центр економічних досліджень та прогнозування «Фінансовий пульс» була створена 2 березня 2015 з метою об'єднання зусиль учасників і експертів фінансового ринку України в напрямку його розвитку і вдосконалення.

Палата податкових консультатнтів
Designer

Палата податкових консультатнтів

Консультуванням з питань податкової політики та дослідженнями у цій сфері один з основних напрямів діяльності ГО "Палата податкових консультантів"

ГО "Інститут податкових реформ"
Designer

ГО "Інститут податкових реформ"

Інститут податкових реформ об’єднує провідних фахівців і науковців, представників бізнес-середовища та органів державної влади з метою розробки стратегії реформування податкової політики задля забезпечення сталого суспільно-економічного розвитку в Україні.

CASE Україна
Designer

CASE Україна

CASE Україна – незалежна неприбуткова громадська організація, яка проводить економічні дослідження, аналіз та прогнозування макроекономічної політики.

Асоціація "Енергоефективні міста України"
Designer

Асоціація "Енергоефективні міста України"

Асоціація "Енергоефективні міста України" (АЕМУ) – добровільне, недержавне, неприбуткове об’єднання органів місцевого самоврядування створене з метою задоволення потреб своїх членів і відповідних територіальних громад.

 Громадська організація «Всеукраїнська агенція інвестицій та сталого розвитку»
Designer

ГO «Всеукраїнська агенція інвестицій та сталого розвитку»

Громадська організація «Всеукраїнська агенція інвестицій та сталого розвитку» (Агенція) заснована в 2015 році.

Центр розвитку цифрової економіки

 Центр розвитку цифрової економіки

Інститут громадянських свобод

Інститут громадянських свобод

Агентство по розвитку вексельного ринку

Агентство по розвитку вексельного ринку

Інститут соціально-економічної трансформації
Designer

Інститут соціально-економічної трансформації

Громадську організацію «Інститут соціально-економічної трансформації» було створено з метою сприяння розбудові суспільства з відкритим доступом та досягненню сталого економічного розвитку країни.

Асоціацію податкових консультатнтів

Асоціацію податкових консультатнтів

Інститут фінансів та права

Інститут фінансів та права